Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Måndag 23 Augusti 2010

Av Maria Holmström - 23 augusti 2010 17:45

Ja idag va de måndag för ALLA, men dock inte skola för ALLA!

Jag satt hemma till ca 10.30 då jag gick över och umgicks med Patricia, Julia & Anja. De va jätte trevligt, nog för vi inte gjorde så mycket under hela dagen. Men allt är ju bättre än att sitta hemma alles själv och inte göra nå.

klockan 13.15 kom vaktmästarn inåkandes på gården och jag förstod att de va till mig dom skulle. Eftersom jag tidigare på borgonen ringt och berättat att de är helstopp i dusch avloppet. Så dom fixa och dona ett tag, får väl hoppas att de funkar och duscha utan att de ska behöva bli översvämmning i hela badrummet.

Så gick jag tillbaka till Patricia och umgicks till Kim kom hem, för då va de dags att laga lite mat. Så gick hem och gjorde kyckllig & ris till mig, men köttbullar & ris te Kim.

Gott va de iaf! Efter matendona vi på med lite städning så de skulle se någolunda ut fast de är en massa prylar öpver allt. Men de vart riktigt bra, ska väl ner i källar nån dag och hämta upp en tom kartong som jag ska stuva ner lite grejer som jag inte andvänder.

Men när de såg som bäst ut vart de dags för lite chips och dipp!

Så vi satte oss för att glo på film & njuta av de goda! Då helt plötsligt fick vi lite sällskap av Arne som kom infarandes, (med Kim lov). Så han titta på film och hade de trevligt med oss.

Men när filmen slutat va de dags för läggdags, Arne kila hem till sig & vi plocka undan från tv-bordet innan de vart borsta tänder och hoppa i säng.


Tjiingeliing! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Holmström - 6 december 2010 11:42


Hejsan!Välkommen till min nya blogg:   http://mammamiasgosse.bloggsida.se/   Jag har nu skaffat mig en ny blogg, som jag förstår mig mer på!Vilket innebär att jag kommer vara mera inne och skriva saker. Hoppas det låter bra för er.    ...

Av Maria Holmström - 10 november 2010 12:11

Mer bilder på mammas skrutt! <3                                                 ...

Av Maria Holmström - 31 oktober 2010 21:21

Förlåt för dålig uppdatering, dåligt med tid och internet har inte fukat som de ska. Ibland funkar de inte alls och när de väl funkar så har de bara funkat ca 3 minuter. Men efter flytten är klar nu så ska jag angagera mig mer, ja dvs så länge intern...

Av Maria Holmström - 21 september 2010 10:47

Ralph Teo Hallberg mamma & pappas gofis! Föddes den 5 september 2010 i V.33+0. Våran son har kämpat för sitt lilla liv, och klarat sig jätte bra!Varge dag har vartit ett framsteg, och igår den 20 september fick vi åka hem. Då Teo endast va ...

Av Maria Holmström - 12 september 2010 21:38

Hejhej, Johanna här :) Tänkte lägga upp lite bilder på sötnosen Teo :)           ...

Ovido - Quiz & Flashcards