Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

Tisdag 31 Augusti 2010

Av Maria Holmström - 31 augusti 2010 20:30

Ja ni, inte vart de nån vidare sovmorgon, fast Kim började vid 12.00

Ja min morgon börja väl med lite frukost innan jag ställde mig för att diska, nu har jag kämpat med disken i 4 jävla dagar!! Och ryggen bara gnäller, men idag kände jag att jag inte orkar känna nån disk press på mig länge. Så skönt är de nu när all disk är diskad, och jag kan göra annat än de.

Min dag från 12.00 till 15.45 har bara varit seg, tittat lite på tv setat lite vid datan & bara strosa runt.

Men 15.45 börja jag laga maten som skulle vara klart till mamma & co kom på besök.

Jag bjöd dom på stuvade makaroner och köttbullar, hehe!

men de va de ända jag hade tillräckligt mycket utav, att bjuda en hel familj på mat är verkligen en tankeställare :P haha!

men dom vart nöjda med maten + kaffe & kaka. när vi fikat klart hjälpte dom mig ner med tvätten så jag kunde sätta igång en maskin innan Kim kom hem. Så de vart lixom en jätte bra teaming, när dom första maskinerna va klar skulle precis Kim komma hem!

Men jag, mamma & Peter han spela lite kort medans Richard titta på film "boog & elliot".

Så mitt i spelet ringde mammas tele, de va mäklaren som ringde för att säga att de verkar som två va intresserad av huset. Så de vart inge mer spela, för dom skulle hem.

Men ca 10 minuter efter dom åkt kom Kim hem & vi gick ner för att tvätta.


Tjiingeliing! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Holmström - 6 december 2010 11:42


Hejsan!Välkommen till min nya blogg:   http://mammamiasgosse.bloggsida.se/   Jag har nu skaffat mig en ny blogg, som jag förstår mig mer på!Vilket innebär att jag kommer vara mera inne och skriva saker. Hoppas det låter bra för er.    ...

Av Maria Holmström - 10 november 2010 12:11

Mer bilder på mammas skrutt! <3                                                 ...

Av Maria Holmström - 31 oktober 2010 21:21

Förlåt för dålig uppdatering, dåligt med tid och internet har inte fukat som de ska. Ibland funkar de inte alls och när de väl funkar så har de bara funkat ca 3 minuter. Men efter flytten är klar nu så ska jag angagera mig mer, ja dvs så länge intern...

Av Maria Holmström - 21 september 2010 10:47

Ralph Teo Hallberg mamma & pappas gofis! Föddes den 5 september 2010 i V.33+0. Våran son har kämpat för sitt lilla liv, och klarat sig jätte bra!Varge dag har vartit ett framsteg, och igår den 20 september fick vi åka hem. Då Teo endast va ...

Av Maria Holmström - 12 september 2010 21:38

Hejhej, Johanna här :) Tänkte lägga upp lite bilder på sötnosen Teo :)           ...

Ovido - Quiz & Flashcards