Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Maria Holmström - 4 juni 2010 21:34

Jani gott folk, idag åkte jag till skolan 07.27 Kom fram så pass att bildläraren låste upp dörren, och de va bara sätta igång med arbetet. Projektet vi hade va att göra något med en stol/fotölj eller pall. Jag valde en stol att arbeta med, målade hela stolen hel vit, sän gjorde jag svarta ränder överallt utom på sitt & rygg stödet. Där satte jag tyg, ett vitt tyg med bilar nallar & lekklossar på. Det vart jätte bra, riktigt nöjd faktist.

När bilden slutat 10.00 gick jag och pratade med mig lärare. För att göra massa rester, men då skulle hon åka hem för att gå på sin sons flickväns examen. Väldigt bra.... ELLER INTE! Men men, jag gick till bussen 12.40

När jag kom hem tog jag mig en liten vilostund, efter lite smått gräl med älsklingen. Men det går inte att vara arg/sur på honnom långvarit. Men de kan ju vara bra de med, huvudsaken är ju att båda får säga vad man känner, och lösa de efteråt! Vilket vi lyckas med oftast.

Runt 14.30 drog älsklingen iväg för att fiska, så då gick jag ner till butiken (Ulrika Fagernäs hantverk mm). Det va riktigt trevligt, skratta & pratade en bra stund. Sän massera jag henne lite & så gjorde vi smycken, Riktigt roligt! Imorgon 10.30 ska jag följa med henne till viksjöfors, de är som en liten marknad med dans och nöjen! Ska bli riktigt kul, så därför bör jag lägga mig snart, hehe.


Idag vart de köttfärssås & makaroner, det va riktigt gott. Men är väldigt trött på köttfärs, klarar inte av att käka de längre. Men men, ikke dör jag för de.

När vi käkat börja kim rensa fisken han fått idag, 2 abborrar & 2 gäddor, Glad kan ju han vara som får kläka dom alles för sig själv.

Medans han stod i köket och renska fisken så kom Lisa och hämta mig på moppen för jag skulle följa henne till kvarnsveden & träffa på fler folk. Men nu är jag hemma igen & ska hoppa in i duschen tillsammans med älsklingen, sän blir de kvälls mat och sova :)


Godnatt!

Tjjeniixen <3

Ovido - Quiz & Flashcards