Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Maria Holmström - 10 juni 2010 21:42

Ja då va de Torsdag, dagen då älsklingen ska fara hem & dagen innan man får sommarlov.

Tjoho, idag följde jag & älsklingen med mamma & arto te bollnäs och handla lite gran, sän vart de städa ur garage som jag hade alla mina saker i. Så lägenheten vart fullproppad i saker.

Men får ta lite grann itaget så blir de nog bra. Så vart jag & älsklingen bjuden på mat hos mamma idag igen, grillat med pommes & tsatziki, gott som bara den. Efter mat & efterrätt va klockan 18.45, då va de bara åka hem så älsklingen hann packa in i bilen och åka hem.

Så nu sitter jag hemma med saker upp te öronen & ingen att varken prata elle bråka med, Hehe!

Men men, nu blir de väl bara sitta här ett tag te sän hoppa i sängen.


GodNatt!

Tjjeniixen <3

Ovido - Quiz & Flashcards