Direktlänk till inlägg 14 juni 2010

Måndag 14 Juni 2010

Av Maria Holmström - 14 juni 2010 20:41

Hejjhopp!

Igår vart de ingen blogg skriven pga att jag va så himla trött när jag kom hem från Erik.

Under dagen hände de inte så mycket, jag städade & ställde massor av säckar i hallen som skulle ner till förrådet. Orkade inte bära ner dom själv då dom fick stå i hallen, hehe! Men nu ser de nogolunda ut, skulle ha diskat med de spara jag till imorgon (idag). Efter många tråkiga timma utan sällskap & någe att göra, försökte jag få tag i nån som ville roa min sega fritid. Tillslut logga jag in på msn och såg att Erik va inloggad, jag skicka och fråga vad han gjorde, och fick ett svar jag ville ha (han hade lika tråkigt som jag) hehe! Så jag kila över te han och vi glodde på två underbara filmer, "alice i underlandet" & "monster inc". Dom va bägge enormt rolig & sorglig!!

När vi tittat klart på filmerna va klockan redan 23.05 Så de va bara gå hem och slänga sig i sängen. De va gårdagen de ;)


Idag har jag varit i edsbyn från 08.15-12.00 Va på kurs om sommarjobbet, hur de är att vara vikare. Det va v'ldigt segt, men de va nyttiga saker att veta. När kursen slutade 11.05 följde jag med Sofie Östergårds hem en sväng, hon skulle packa lite sedan skulle hon till runemo te pojken sin. Så hon sa att jag kunde åka med hem! Vi åkte förbi hos morsan och hämtade bror min, han skulle följa med mig hem och hjälpa mig bära ner sakerna i förrådet. Så vi vart avsläppta vid banken för jag skulle dit och sätta in lite lösa pengar. Så gick vi förbi ica & handla smör & bröd. När vi kom hem te mig, packa vi ner allt som skulle te förrådet. När de va klart stöka jag runt lite medans brorsan spela "snood" på min data. Sän gick vi hem mot mamma, men ko inte långt innan Sandra Mickelsson stack ut huvu genom dörren och Heja. Så då vart de lite små prat där. Så kom vi hem till mamma, där satt Dominic i peters rum och väntade. Vi skratta, prata & kolla på tokiga/störda vidioklipp på nån sida. Efter ett tag vart jag hungrig & kände bara för att komma hem och ta de lugnt. Men då hade jag en liten fröken till lill syrra som ville följa med mig hem och sova hos mig inatt! så hon fick väl följa då, (bara för att jag är så snäll) hehe! När vi kom hem hit, diskade jag medans Ella roa mig så att jag skulle sköta disken ;) Så har vi glott på film tills nu ungefär, kolla på "värsta gänget 3", en små rolig film!!

Men nu kan jag bara säga att jag ska gå och lägga mig, för mina ögon bär inte mitt huvu längre.


God Natt Alla Nattugglooooor ;) Hehe!

Tjjiingeliing :D <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Holmström - 6 december 2010 11:42


Hejsan!Välkommen till min nya blogg:   http://mammamiasgosse.bloggsida.se/   Jag har nu skaffat mig en ny blogg, som jag förstår mig mer på!Vilket innebär att jag kommer vara mera inne och skriva saker. Hoppas det låter bra för er.    ...

Av Maria Holmström - 10 november 2010 12:11

Mer bilder på mammas skrutt! <3                                                 ...

Av Maria Holmström - 31 oktober 2010 21:21

Förlåt för dålig uppdatering, dåligt med tid och internet har inte fukat som de ska. Ibland funkar de inte alls och när de väl funkar så har de bara funkat ca 3 minuter. Men efter flytten är klar nu så ska jag angagera mig mer, ja dvs så länge intern...

Av Maria Holmström - 21 september 2010 10:47

Ralph Teo Hallberg mamma & pappas gofis! Föddes den 5 september 2010 i V.33+0. Våran son har kämpat för sitt lilla liv, och klarat sig jätte bra!Varge dag har vartit ett framsteg, och igår den 20 september fick vi åka hem. Då Teo endast va ...

Av Maria Holmström - 12 september 2010 21:38

Hejhej, Johanna här :) Tänkte lägga upp lite bilder på sötnosen Teo :)           ...

Ovido - Quiz & Flashcards