Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

Tisdag 15 Juni 2010

Av Maria Holmström - 15 juni 2010 20:53

Hej hepp alla bloggare & bloggläsare!

Idag har jag varit på kurser i alfta på sunnangården. Började med mobipen kl: 10.00-11.46, det va mycke info, men jag hoppas att jag lärt mig nu! Vore ju inge kul om man gör fel. Men de va inte så knepigt, 3 steg som va viktigast

1. dra pennan på sin egen bricka (så pennan vet att de är jag som har den)

2. dra pennan på start när du kommit hem hos brukaren

3. dra pennan på stop innan du går från brukaren

så svårt kan de väl inte vara?! eller vad tror ni? ;) hehe!

Kl: 12.00-12.05 hade jag kurs i deligering (eller kurs va de väl inte) fick skriva på ett papper sän gå!


När jag börjat gå från sunnangården, fick jag ett sms av syrran om att hon skulle åka till edsbyn med mamma. Så jag bad dom hämta mig vid knagga så jag fick följa med me. Inne i byn skulle vi in på annas skor, richard skulle ha nya skor (eftersom han växt ur sina nya på ca 2veckor) hahahah! Så fick jag ett par sandaller som jag ska kunna jobba i, isommar. För man får inte jobba med foppa tofflor längre eftersom pennan man jobbar med ger ifrån sig stötar & kan leda till sveda & verk.

I byn hände de inte så mycket mer, va in en snabbis på leneas. Ella fick leggings & Richard fick en t-tröja! så vart de hämta Arto sän hem.

Väl hemma följde Ella med mig & hjälpte mig med tvätten! Har tvättat från 15.00-18.00 typ. Men låter de få hänga över natten! Så det är tor tvätt man packar med sig till pappa imorgon!


Nu blir de titta på ullared sän sova :)

Imorn ska jag upp 10.00 hämta tvätten & packa!

12.02 går bussen till Edsbyn & 12.55 nästa buss till PAPPA!!!

Nej nu kan jag ju inte berätta allt som händer imorn, de får ni ju läsa på bloggen imorgon ;) Ska försöka skriva blogg imorgon, (det brukar inte gå så bra på älsklingen bärbara data) heeh!


God Natt Gott Folk :)

Tjjeniixen! <3

 
 
Jenny

Jenny

15 juni 2010 21:29

Äsch , 130 dagar går fort kan jag säga :p

http://19900327.bloggplatsen.se

 
Mariia

Mariia

18 juni 2010 13:13

Haha ja de gör väl de, helt plötsligt ligger man väl där med bena i vädret och klämmer ut en liten gullunge ;) Men ska väl bara ge fan i och tänka så mycket, för de är väl då de går segt :P Haha

http://annamariaholmstrom.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Holmström - 6 december 2010 11:42


Hejsan!Välkommen till min nya blogg:   http://mammamiasgosse.bloggsida.se/   Jag har nu skaffat mig en ny blogg, som jag förstår mig mer på!Vilket innebär att jag kommer vara mera inne och skriva saker. Hoppas det låter bra för er.    ...

Av Maria Holmström - 10 november 2010 12:11

Mer bilder på mammas skrutt! <3                                                 ...

Av Maria Holmström - 31 oktober 2010 21:21

Förlåt för dålig uppdatering, dåligt med tid och internet har inte fukat som de ska. Ibland funkar de inte alls och när de väl funkar så har de bara funkat ca 3 minuter. Men efter flytten är klar nu så ska jag angagera mig mer, ja dvs så länge intern...

Av Maria Holmström - 21 september 2010 10:47

Ralph Teo Hallberg mamma & pappas gofis! Föddes den 5 september 2010 i V.33+0. Våran son har kämpat för sitt lilla liv, och klarat sig jätte bra!Varge dag har vartit ett framsteg, och igår den 20 september fick vi åka hem. Då Teo endast va ...

Av Maria Holmström - 12 september 2010 21:38

Hejhej, Johanna här :) Tänkte lägga upp lite bilder på sötnosen Teo :)           ...

Ovido - Quiz & Flashcards