Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Maria Holmström - 18 maj 2010 17:30

Fyf**n, vad jag börjar tappa tålamodet för allt juat nu

känner jag!

Va till hälsocentralen, som jag så många gånger har skrivigt förr. När jag kom dit börja dom klaga över att jag va 20 minuter för sen. Men jag säger dock att deras ansvar är att förmedla mig så jag vet vad det är som innebär. Jag är 100% säker att dom sa 15.00 till mig. + att jag hade ju Johanna med mig och jag sa till henne strax efter vi gått att jag skulle få lov att ta bussen som går 13.40 för att hinna! Men hur de än va fick jag komma in, vilket jag inte käna ett dyft på. Han frågade mig vart jag hade ont, och jag svara precis som de va. Men allt jag fick som svar va "Jag tror det är barnet som växer"! Jävla sepe  doktor.. Att ingen kan ge mig ett klart svar, så jag vet vad de är jag ska passa mig för elle så. Som sagt, just nu är jag så trött på allt så skit går ut över allt och alla. Inget illa ment, men svårt att hålla sig nu när det känns såhära!


Men nu vet ni ju iaf hur de gick för mig, åthelvete med allt...

Aja, hoppas ni får en bra dag. för mig är det bara försöka se fram emot ultraljudet imorn.


HejjSvejjs!! <3

Av Maria Holmström - 18 maj 2010 12:55

Idag vart de en väldigt kort dag i skolan. Kom dit till 10.45 då vi börja 10.55 Han bara komma upp i klassrummet så sa Torsten att vi skulle åka hem och jobba. Gick och snackade med Marianne (SV-läran) om vi kunde få åka hem ist för att sitta i skolan från 11.20 - 14.45 då SV skulle börja! Och det gick bra för det va så pass många som va klar med grupparbetet. Åkte bil hem tillsammans med, Johanna Sofie & Marre! Va in på polis station en vända innan och fixa pass till Johanna. Det gick hur bra som hälst, För hon är ju så himla sööt, Hihi!


Nu sitter jag hemma och ska plugga lite innan jag ska till hälsocentralen och kolla magen! Får se vad dom hittar på för kul i magen på mig då! Kan ju iaf hoppas att det inte är någe stort problem. Börjar redan bli lite nervös..

Men nu ska jag försöka och inte tänka på det så mycket. Skriver när jag kommit hem och vet mer om mitt magproblem själv.


HejjSvejjs! <3

Av Maria Holmström - 18 maj 2010 08:54

God morgon!

Inatt har jag fått sovit ganska bra, inte haft så jätte ont i magen. Mycket tror jag beror på att jag vet att jag har tid för hälsocentralen idag kl: 15.00 Då vet man att de är nå som pågår, men de ska bli spännande och se vad dom ska hitta på & om dom hitter nå fel.


Snart bär de av till skolan, efter en skön sovmorgon. Eller jag vet inte om man ska kalla det sovmorgon heller, när älsklingens vecka klocka ringer/tjuter från 06.45 till 07.05 Och när jag väl somnat om så ringer de på ytterdörren, då kom älsklingens klasskompis. Då kände jag inte för att ligga i sängen längre, så jag gjorde frukost och satte mig här.

Bussen går 10.07 så jag har god tid på mig!


Skriver väl lite mer när jag kommit hem från hälsocentralen, om jag inte blir vidarskickad och styckad för att de inte går att göra nå åt mig.. Men de märker ni fall bloggen fortsätter skriva eller om den slutar här!


HejjSvejjs :) <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards