Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Maria Holmström - 24 maj 2010 21:17

Idag har de varit en lång dag, men inte specielt mycket som hänt!

Åkte till skolan 09.07 slutade 11.20 Korta dagar nu mot slutet inte så kul, känns onödigt att åka dit ibland.

Efter skolan följde Johanna med mig hem och titta på film, hon valde "ronny & ragge" de va super skoj. Innan hon åkte hem sydde jag som snabbast en kjol till henne.

Satt och tittade på unga mödrar tills Lisa kom, då gick jag te hemköp för att möta henne och köpa en glass! Vi gick hem för att fortsätta titta på unga mödrar innan de sluta. Efter bestämde vi oss för att gå ut och gå en vända. Vi han komma till kyrkan innan vi fick vända för att gå till pizza bagaren så jag fick kissa. När jag va klar mötte vi på massa folk vid banken, vart mycket prat och trevligtheter. Sedan fick jag & Lisa skjus av Brant i hans volvo utan tak. De va första gången jag åker bil utan tak! Jag kände mig som en barnunge som änkligen lärt sig cykla. Men jag börja grina efter ett varv i rondellen, de va inte riktigt min grej att åka och sladda, hehe! Men de va en upplevelse, till och med för Brant tror jag. För han ville ha med mig & Lisa fler gånger.

När vi kom hem har vi bara titta på tv, och nu har Lisa åkt hem för ca 30 minuter sän, och jag sitter här ensam och sneglar på "2½ män". Älsklingen stack och fiska för några timmar sedan, så blir väl att vänta på han (så man får lite värme i sängen). Förhoppningsvis kommer han snart nog.

Men nu har jag inte så mycket att berätta.

Kännt massa sparkar och envisa små rörelser som så småningom blir en liten kullebytta. Jag älskar min lilla bebis<3 & kim såklart, fast han kan vara envisare än bebis, hehe!

Men nu ska jag berätta för en liten flicka som inte kan sova fast hon borde! Johanna Edvardsson, här slutar min blogg! God natt gumman :) hehe!!


Tjjeniixen & god natt! :) <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards