Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Maria Holmström - 27 maj 2010 21:36

Hej hopp!

Idag hade vi prov i skolan, det kändes sådära att göra de. Va så mycket att läsa så jag orka inte vara så speciellt angagerad. Men efter ca 1timme gick jag därifrån. Hade iaf hunnit svara på alla frågor jag förstod. Så vart de bil resa hem med, Marre Johanna Sofie & Frida. Jag vart avsläppt vid banken i alfta (skulle lösa ut underhållet) på andra sidan står älsklingen med halva klassen och sin bil, (som tydligen slutat funka) Dom fippla ett tag innan dom insåg att dom va så illa tvungen att gå hem. Dom gick före mig eftersom banken hade lunch, fick jag vänta en 15minuter själv. Men när jag väl kommit in och fått mina pengar, börja jag gå mot hemköp. Älsklingen kom och mötte upp mig så handlade vi lite. När jag kom hem titta jag på tv en stund innan jag gick över till Johanna och prata lite skit. Vid 18.00 gick jag hem för att göra mat, de vart potatis med hajmal och gräddsås i ugn. Super gott! Efter att vi käkat baka jag bullar. Nu har jag blivit klar med bullarna och packat inför stockholms resan imorn. Så nu blir de inge blogga försen på lördag!

Nej nu ni, är de dags att hoppa in i duchen och lägga sig så jag orkar utt imorgon, 05.45 kommer mamma och hämtar mig! 06.27 går tåget till stockholm! Ha det bra allihopa, de ska jag med försöka med (har fobi för stora städer) så stockholm är ju inget för mig presis!!


God Natt :)

Tjjeniixen <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards