Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Maria Holmström - 23 maj 2010 18:56

Redan söndag.. Herregud vad helgen gått fort.

Idag har jag, älsklingen & lill syrran glott på film hela dagen. Tror vi börja titta på första runt 11.00 på morgonen. Vid 16.00 ringde mamma och ville att hon skulle komma hem. Jag & älsklingen gick med henne för att hämta min mobil laddare. När vi kommit halv vägs börja de spöregna! Då va man inte torr länge, hehe. Men när vi skulle gå hem så vart de sol. Visst de vart inte varmt men sol. Väl hemma vart de till och göra lite käk, sän drog älsklingen te Arne. Så då passa jag på att skriva lite här!

Får väl se när han kommer hem, men jag roar mig själv så länge. Ganska skönt att kunna göra saker på varsitt håll, och veta att man ses fram mot kvällen. Även fast älsklingen brukar komma så pass att jag nästan somnat, hehe.

Men nu blir de till och fortsätta brodera lite på bebistavlan :)


Tjjeniixen! <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards