Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Maria Holmström - 26 maj 2010 22:03

Oj Oj, idag har jag mycket att berätta! Men orkar inte sitta här och skriva så vidare länge, så de får bli lite kortfattat.

Har setat hemma och sytt på min klänning till ca, 13.12 Då kom Lisa hit och vi gick till pizzabagaren och köpte en sallad, jag har varit så sugen på sallad hela morgonen. Efter gick vi en liten vända och kolla vid alfta skolan innan vi gick hem. Väl hemma hjälpte Lisa mig med min klänning, men de va mycket pill. Hon kan ju sy klänningar så för henne är de lätt, men inte för mig!, hehe! Sedan kom älsklingen hem och sa att han & några te skulle dra te garage och plocka bort allt, för de va sista dagen dom fick vara där.

Bara några minuter efter han stuckit, ringer min bror och frågar om jag kan gå upp te han och lämna hårtrimmen. Så jag & Lisa börja vår vandringsfärd te mamma för att lämna trimmen te bror. När vi kom upp ville han bli klippt med!

RESULTAT:

12. 3.4.5.6.


Så himla kul, hahaah!

Min lillebror = min apa :)

När vi klippt klart gick vi hem och gjorde inte mycket, Lisa hjälpte Kim med maten, sedan fick hon lov att springa till bussen!

Och jag ska bara käka fil & flingor, sän blir de borsta tänderna & sova :)

Lille bebis, sparkar på och lever livet i magen, inte haft nå problem alls med magen idag! Känns så skönt att de snart blir sommarlov.

Jag ♥ Kim + bebis


GodNatt :)

Tjjeniixen! <3            

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards