Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Maria Holmström - 25 maj 2010 21:50

Idag va dagen då nästan alla i klassen åkte till stockholm för att gå på studiebesök och grönan! Men jag stanna hemma eftersom jag inte åker karuseller. Så jag fick sova hur länge jag ville i morse. När jag vaknade va de helt romt i lägenheten, älsklingen hade ju redan börjat. Men märkte inte när han gick.

När jag kolla på telen hade han skickat ett sms, "är du vaken eller? puss <3" Det va omtänksamt av han. När jag klev upp gjorde jag mig en god frukost, fil flingor musli & banan!! Det va super gott må jag säga, nästan så man inte kunde sluta käka. Så titta jag på tv och målade lite grann, Efter att ha måla klart & insett att de fans verkligen inget vettigt att titta på allt så beslöt jag mig för att sy klar min klänning. Jag kämpa med den i flera timmar, den är annu inte riktigt klar, men de är heller inte mycket kvar. Blir nog klar tills imorgon om jag har orken inne.

Älsklingen kom hem runt 15.45, de första han gjorde va att somna i soffan. Då väckte jag han och sa att han kunde hjälpa mig med tvätten, men nejdå. Han la sig i sängen och somna, efter ca 1½ timmes tjat om att han skulle vakna gav jag upp. Jag satte mig i tv rumme och bara vänta på att han skulle vakna. Och de gjorde han kl: 18.00 En timme efter vår tvätt tid, men ingen hade tagit den (som tur va) Så vi gick ner och tvätta. Sedan kom Lisa till oss för att umgås, jag & Lisa gick ut och gick ca 1 timma, när vi kom hem igen vart de bara titta på tv och käka en isglass (hemmagjord på saft). Sedan va kl: 21:27 & då fick Lisa lov att åka hem. Så nu har jag skrivit bloggen & ska hoppa i säng.

Men först blir de lite fjäsk för älsklingen, har så fruktansvärt ont i ryggen. Så han måste nästan massakera (massera) mig!


GodNatt :)

Tjjeniixen!<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards