Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Maria Holmström - 5 juli 2010 13:24

Älsklingen åkte iväg och jobbade vid 06.00 imorse.

Själv vaknade jag runt 08.45 av en jätte spark i magen, jag lovar hade jag redan varit vaken och tittat på magen, hade man kunna sett hur den rörde sig. De va verkligen en kraftfull spark som vår älskade skrutt gav mig!

Senare va jag ute och gick/fotografera en liten vända.

Mer bilder finns på fackebook, men denna är en av dom sm jag tog och redigera lite.



Nu ska jag vila en liten stund så kroppen får slappna av lite!!

Sän kommer älsklingen hem runt 16.40


(Jo om ni som läser min blogg har nå förslag på en sida som ungefär utspelar sig lika som bilddagboken, får ni gärna komentera den!

Jag är så trött på bilddagboken men vill ha nån liknande sida!)  

Ovido - Quiz & Flashcards