Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Maria Holmström - 14 juli 2010 19:50

Hejjsan hoppsan!

Idag har jag jobbat en hel dag, började 07.30-16.15

Dagen gick fort om man gämför med igår, trodde aldrig att de skulle gå så bra. Igår jobba jag ju från 07.30-12.30 men pga att jag inte sovit så bra den natten vart dagen hur låång som häälst!

Dumma oska(r), haha!

Men inatt ska jag förhoppningsvis få sova länge och sköönt!!

I och för sig jobbar jag ju kväll, från 15.30-21.00

Så har ju hela dagen att ta de lungt & vila, om man nu lyckas med de, haha!


Nej nu blir de att hitta på nå för att hålla ögonen öppna, får väl se vem de är som somnar först ikväll utan mig & syrran, för hon är tydligen trött hon med! Men jag vet ju iaf vem som somnar allra först ;) (lille bebis) för den sover ju lite då & lite sän & lite nu & lite hur som hälst!


Jo, igår när jag & mammi va te familjecentrum mätte dom magen + lyssna på hjärtljudet. Själv fick jag väl ta stick i fingret & ta pulsen.

Allt va bra med mig & bebis :)

Bebis hjärta slog ca 150 slag i minuten & magen va ca 25-27 cm!

Så ska bli spännande att kolla hur mycket den har växt tills jag & älsk ska dit igen den 4 augusti 13.00


Nej nu orkar jag inte skriva mer, för då somnar jag på tangenterna..

Hejdå! <3

Ovido - Quiz & Flashcards