Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Maria Holmström - 19 juli 2010 21:17

Oj, idag har man jobbar själv för första gången.

Tur man bara hade halvdag (07.30-12.30) annars hade de nog blivigt värre. Kom hem runt 13.30 eftersom jag mötte på Stina påvägen hem, så stanna och snacka en sväng med henne!

När jag kom hem gjorde jag ordning lite käk, de vart panerad fisk & potatis. Riktigt gott faktist :)

Runt 15.00 gick jag till Erik, vi brände ut filmer till mig & grillade.

Skulle ha gått ner till Ulrika, men jag va så slut i kroppen så jag hade inte kommit långt påväg då. Får ta de imorgon eller så!

Måste hyälsa på henne iaf, så är de bara!!


Medans vi satt & käka kolla vi på en film som handlade om midsommar :P

(Kommer inte ihåg vad den heta) Men rolig va den, fast de va lite knepigt!

Sandra va så klart med och tittade också, men när filmen slutat tog vi sällskap hem & nu ska jag skriva dom sista raderna innan sägen!


jag bara längtar tills vårt lilla liv kommer ut så jag får titta den i ögonen, att bara känna sparkar & kullebyttor, är så otroligt frästande!!! Men de är inte långt kvar nu, ca 96 dagar. Jag räknar ner varge dag ihopp om att sista dagen snart ska vara slagen!! Puss på dig lilla trollunge <3


Sov gott allihop :)

Tjiiniixen! <3

Ovido - Quiz & Flashcards