Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Maria Holmström - 30 juli 2010 16:00

Natten va konstig, märktes att man inte va van att det sprang en massa folk in och ut & mammor som skrek av värkar och föddsel.

Morgonen va rätt lugn, Kim packa ihop lite smått och förberädde oss för hemfärd och vidare till pappa för att fira mig. Men innan vi fick åka hem så skulle dom kolla ett ultraljud till. Och de sluta med att vi fick stanna kvar en natt till minst. Jag kommer ihåg hur jag grät för hela min födelsedag var förstörd. Men dagen gick och det va dags att lägga dig.

Jag kommer ihåg att det va en riktigt snurrig natt, Kim sov mellan 01.00-02.00 för klockan 03.00 vart jag färdad till Faluns förlossningsavdelning med ambulans & stackars kim som bara sovit en timme åkte efter med volvon.


Tjiingeliing <3

Ovido - Quiz & Flashcards