Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Maria Holmström - 18 juli 2010 19:54

Hahahahahahahaha, herregud vilken dag!

Ni skulle aldrig tro mig om jag bara skulle berätta..

Johanna kom hit runt 13.00 ungefär, då satte vi oss i tvrumet och prata lite. Efter att vi snackat ett tag hörde hon fågeln som satt fast i väntelationen i förådet. Vi gick in dit och kolla, Johanna sa att hon inte va rädd för fåglar, så vi skulle få ut den. Hon började skruva på väntelationslocket medans jag sprang runt som en idiot och öppna alla fönster och dörrar.

Vi har filmat alltihopa så film klippet ska Johanna få skicka te mig sän.

De kanske blir uppladdat nogon annan dag, men då skriver jag att de va "söndagen 18 Juli 2010" så ni vet!


Mewn efter att vi fått ut fågel jäveln garva vi ett tag innan vi gick te pizzabagarn och käka.

När vi satt och käka kom Pontus Bossen förbi rullande med sin "svarta" bil, han slog sig ner brevid oss och snackade. Sedan fick vi skjus hem, det va väldigt bekvämt.

Så vart de film titta & lite godis på de!

Men nu har Johanna åkt hem till knåda & jag ska väl snart göra sängen med, så jag orkar jobba imorgon!


Tjiingeliing! <3

Av Maria Holmström - 18 juli 2010 11:32

Wiiiii, snart kommer min älskade Johanna!!!

Saknat henne såå mycket, men idag är dagen slagen :D

(hon & jag ska jaga ut den där äckliga fågel jäveln som sitter i väntelationen) Eller de kunde jag nog nöja mig med att skriva, för ingen kommer våga göra nå! HAHAHAH!


        

Av Maria Holmström - 18 juli 2010 11:12

Fyfaan....
Jag är inte född för att flytta hemmifrån/bosjälv iaf..
Varför de alltid jag som ska ha otur...?!

Gamla lägenheten jag hade på östra (den första 18B) va ju helt katastrofal..

De va silver fiskar hela badrummet jämt, kranarna satts igång/stängdes av, av sig själv. Volymen på datan gick upåp och ner som den själv ville & massa mög!

När jag flyttade te den andra lägenheten på östra (6B), hade de bott folk innan som rökte inne, så hela lägenheten stank av rök.


Och nu när jag & älsklingen flyttat till oldaniels ihopp om att jag skulle slippa allt, men de kunde jag ju glömma...

Stopp i avloppet i duschen, så om man ska duscha bli de översvämning i hela badrumet (jag har gräft så långt jag kunde).
& igår kväll höll jag på att dö, då jag upptäckte att vi har en äcklig jävla fågel jävel i väntelationen i vårt föråd...
1. jag hatar fåglar!
2. Jag har mina kläder i garderoben där!
3. Nån som har en hagelbössa att låna mig?


Tjiingeliing! <3

Ovido - Quiz & Flashcards