Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Maria Holmström - 13 juli 2010 18:36

Idag har jag varit på min första dag på jobbet, det va skoj!

Hade ju inte klätt mig för vädret så de vart väldigt jobbigt i slutet.. Men inte tror man att man ska ha kort på sig när de oskat & regnat hela jävla natten.. Men men imorn blir de mer svala kläder :)


Va till familjecentrum idag 15.30, allt såg bra ut och hjärtat på våran lilla trollunge slog runt 150 slag minuten. det var underbart och höra!!

jag längtar som bara den tills du kommer till världen! <3 


efter familjecentrum åkte jag till mamma. Käkade kycklig och glodde på min överlyckliga bror som fått sitt ps3.


Men nu blir de till och rulla hemmåt, ska ju upp och jobba 07.30-16.15 imorn! Måste ju göra lite ris till mina chickennuggets innan jag ska sova också!


Hej då & många lyckliga sparkar från vårt lilla troll :) <333

Ovido - Quiz & Flashcards