Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Maria Holmström - 21 juli 2010 22:15

Idag har de varit en riktigt rolig dag!

Vaknade vid 09.30, då jag smög upp för att inte väcka syrran. Satte mig i köket och byggde puzzle. Runt 10.00 vakna syrran & då hjälptes vi åt att bygga te klockan va ungeför 11.00 då käkade vi frukost & sedan fortsatte vi bygget, va vart klar runt 13.30 & då belöna vi oss med en film :) "Alice i underlandet" (inte tecknade utan den nya otecknade).

När vi tittat klart på filmen va de dags att käka lite mat, jag gjorde ordning panerad fisk & potatis (idag igen, de va så gott). Medans jag vänta på att maten skulle bli klar plocka jag ihop puzzle & börja vända upp ett nytt. Då stacka syrran hem för att käka, satte mig vid datan & käkade medans jag vänta på att älskade Johanna Edvardsson skulle komma hit, och de gjorde hon ju så småning om.

Vi snackade om allt och inget en stund medans jag klädde på mig lite mer "riktiga kläder". Sän stack vi te Erik Ivarsson, vi titta på en film som handlade om ett barn i en familj som har canser & dom gör allt för att rädda henne, ja bra va den iaf rekomenderas att se. filmen heter "sister keeper". Efter att vi nästan kläckt ur oss lite tårar va de dag att bränna filmer te Johanna, de gick bra (dock fick hon inte alla filmer hon skulle ha, men hon tog nog dom bästa) :P

Vi jolla runt hemma hos Erik te klockan va runt 22.00

Johanna knäppte massa fula bilder på mig som hon sanneligen lägger ut på sin blogg nån dag framöver. ni kan ju kolla in Johanna Edvardssons blogg om de intresserar er http://j911030.bloggplatsen.se/


Nej nu blir de sova!
Godnatt :)

Tjiingeliing! <3

Ovido - Quiz & Flashcards