Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Fredag 21 Maj 2010

Av Maria Holmström - 21 maj 2010 08:48

Wiii, änkligen fredag :)

Och hela helgen hoppas jag blir som jag vill! Jag vill bara ta det lungt titta på film och mysa med älskling. Men känner jag han rätt kommer de aldrig inträffa, För han kan inte säga nej om nån frågar han om han ska med på nå. Sa han hinner jag nog inte se mycket av, Hehe! Men iannatfall kanske de finns nån annan som vill leka med mig och bebis? Bara ringa isf, för sitta hemma och ruttna själv, det gör jag inte!


Nu blir de, leta på lite kläder och ta bussen till skolan. Får väl se om de blir nå lyckat på stan idag. Jag kommer iaf göra bort mig minst femtioelva gånger, Haha. Sånt får man leva med!

Ha en bra dag hörs väl på bloggen senare :)


Tjjingeliing! :) <3

 
 
Jenny

Jenny

21 maj 2010 11:35

Kanske ses en sväng i morgon , ska till Alfta då så vi kanske ska träffas och prata lite ? var ju ett tag sen ?
Iaf har jag inga pengar på telen det var därför jag inte svarade på ditt sms igår , men jag kan inte förklara hur jag gjorde , kanske kan hjälpa dig om vi ses ngn dag ?
Ha´de :)

http://19900327.bloggplatsen.se

 
MiaMaria

MiaMaria

21 maj 2010 18:29

Ja gud ja, försök höra av dig! Hade varit kul :)
Hehe okej, jag lyckades lösa de :P hehe!
Ha detr så bra du med :)

http://mammasgullunge.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Holmström - 6 december 2010 11:42


Hejsan!Välkommen till min nya blogg:   http://mammamiasgosse.bloggsida.se/   Jag har nu skaffat mig en ny blogg, som jag förstår mig mer på!Vilket innebär att jag kommer vara mera inne och skriva saker. Hoppas det låter bra för er.    ...

Av Maria Holmström - 10 november 2010 12:11

Mer bilder på mammas skrutt! <3                                                 ...

Av Maria Holmström - 31 oktober 2010 21:21

Förlåt för dålig uppdatering, dåligt med tid och internet har inte fukat som de ska. Ibland funkar de inte alls och när de väl funkar så har de bara funkat ca 3 minuter. Men efter flytten är klar nu så ska jag angagera mig mer, ja dvs så länge intern...

Av Maria Holmström - 21 september 2010 10:47

Ralph Teo Hallberg mamma & pappas gofis! Föddes den 5 september 2010 i V.33+0. Våran son har kämpat för sitt lilla liv, och klarat sig jätte bra!Varge dag har vartit ett framsteg, och igår den 20 september fick vi åka hem. Då Teo endast va ...

Av Maria Holmström - 12 september 2010 21:38

Hejhej, Johanna här :) Tänkte lägga upp lite bilder på sötnosen Teo :)           ...

Ovido - Quiz & Flashcards