Alla inlägg under maj 2010

Av Maria Holmström - 18 maj 2010 08:54

God morgon!

Inatt har jag fått sovit ganska bra, inte haft så jätte ont i magen. Mycket tror jag beror på att jag vet att jag har tid för hälsocentralen idag kl: 15.00 Då vet man att de är nå som pågår, men de ska bli spännande och se vad dom ska hitta på & om dom hitter nå fel.


Snart bär de av till skolan, efter en skön sovmorgon. Eller jag vet inte om man ska kalla det sovmorgon heller, när älsklingens vecka klocka ringer/tjuter från 06.45 till 07.05 Och när jag väl somnat om så ringer de på ytterdörren, då kom älsklingens klasskompis. Då kände jag inte för att ligga i sängen längre, så jag gjorde frukost och satte mig här.

Bussen går 10.07 så jag har god tid på mig!


Skriver väl lite mer när jag kommit hem från hälsocentralen, om jag inte blir vidarskickad och styckad för att de inte går att göra nå åt mig.. Men de märker ni fall bloggen fortsätter skriva eller om den slutar här!


HejjSvejjs :) <3

Av Maria Holmström - 17 maj 2010 19:48

Idag leker jag med Johanna :D

Vi ha skit skoj och ni får ikke vara med ;) hehe!

Snart blir man av med gubben med, för han ska sitta vid sjön kanten med ett metspö och inte få ett napp xD medans jag & Johanna ska få GLASS :D


Hejdå ;D <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards